søndag 13. oktober 2013

Høstloppis



Høsten er loppis-tid, og jeg raidet hele 2 loppiser i nærområdet i helga. 

Jeg var ikke på jakt etter noe spesielt denne gangen, men syns det er moro å gå å se likevel. Og tradisjonen tro så fant jeg noe småtteri å ta med hjem likevel!

En tegning av Paris, Six Feet Under sesong 5, Angels of America, og en julebukk :)   


Jeg fant Six Feet Under sesong 5, så godt som ubrukt! Det er den eneste sesongen jeg manglet, så nå er serien komplett! Har du ikke sett Six Feet Under så er det en serie som anbefales på det varmeste, stekeste og inderligste. Jeg har fortsatt ikke funnet noen serie som har gitt meg så mye glede, sorg og sinne som Six Feet Under. Se den!

Angels of America er en miniserie min gode venn Siv anbefalte meg, så den måtte jeg jo bare ha når jeg fikk den for 20 kroner.

Hva har du sikret deg på årets loppemarkeder?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for kommentaren din!