lørdag 6. april 2013

Loppiskupp!

Innledet årets loppissesong med en tur til loppermarkedet på Høyenhall skole i dag. Med freidig mot og vandrestav dro jeg og +Kristin tidlig, for å sikre oss god tilgang til godsakene. Flere kloke hodet hadde visst tenkt den tanken...

Uansett. Loppemarkeder er jo intet mindre enn fantastisk, og jeg hadde spisset albuene kvelden i forveien, i tilfelle knuffing og ufine takter rundt salgsbordene. Jeg fikk ørlite bruk for albuene, men det gikk for det meste pent for seg.

Jeg hadde en ønskeliste da jeg dro dit. Jeg ville blant annet finne en to-etasjes tallerkenhylle, men det lot seg ikke oppdrive. Jeg fant imidlertid en fantastisk kul lampe!

Denne ligner de samme lampene jeg kjøpte på Bolia for ikke lenge siden, de kostet 499,- pr. stk der. Denne fikk jeg for 30 kroner! Jeg tror denne skal få bo på hobbyrommet og lyse opp tilværelsen der inne.

Jeg fant også et kjempesøtt rødt kaffeservise med hvite polkadots. Jeg er jo en sucker for polkadots, så jeg måtte bare ha. Fikk også sikret meg et gammelt Alfabet - spill. Ikke for å spille Alfabet, men for å bruke bokstavbrikkene i diverse DYI-prosjekter ;)

Fikk også tak i en korktavle med ramme. Har allerede pusset ned rammen, og skal kjøpe maling til uka, for å friske den opp litt.

Tips: Her finner du oversikt over loppemarkeder i hele Norge!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for kommentaren din!