mandag 4. november 2013

Å se verden opp-ned

I det siste har jeg sett mye på verden opp-ned. Jeg har nemlig lært meg "Klovnen"!

For rundt 2 måneder siden skrev jeg dette innlegget om inspirasjon, hvor jeg bestemte meg for å lære meg å stå på hodet. Jeg er nå på god vei! Jeg har gått fra å tro jeg ikke har hatt sjans i himmelen til å stå på hodet, til å greie å stå i yogastillingen "kloven"!

Det verste har vært å komme over redselen for å stå på hodet. Det virker så skummelt, jeg ser for meg brukket nakke og å ikke greie å ha kontroll over kroppen min. Med en gang jeg sluttet å være redd, og tok det med ro, pustet og slappet av - da gikk det! Nå trenger jeg bare noen sekunder på å komme meg opp i stillingen, og er trygg i den slik at jeg kan stå lenge i den. Det er så gøy å greie det!!

Jeg har fortsatt en vei å gå før jeg greier å stå på hodet med rett kropp, men jeg er så avgjort på vei!

Yogastillingen "klovnen"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for kommentaren din!