fredag 28. juni 2013

Naturlig ren og pen

Jeg har som kjent byttet ut alle mulige skjønnhetsprodukter og personlig pleie med naturlige, miljøvennlige alternativer, og er strålende fornøyd. Hugo Naturals sine shampoo og balsamer har blitt en favoritt i dusjen. 


Anse dette som en anbefaling! Jeg har brukt Hugo Naturals sine shampooer og balsamer i tre mnd snart, og kommer ikke til å gå tilbake til den dyre frisørshampooen jeg brukte før. Jeg har brukt både Hugo Naturals Voluminizing Vanilla and Sweet Orange og Hugo Naturals Smoothing and defining Cocunut. Begge har en fantastisk fruktig duft, og gjør jobben like bra som en hvilken som helst shampoo.

Faktisk har jeg opplevd å få mange flere komplimenter på håret mitt etter at jeg byttet merke. Folk sier at det ser sunnere og friskere ut, og jeg er helt enig.

Det var litt uvant å bytte shampoo i starten. Shampooene fra Hugo Naturals skummer ikke like mye som jeg var vant til at frisørshampoo gjorde, og håret føltes litt annerledes ut før jeg stylet det. Men etter tørk og styling satt jeg altså igjen med et bedre resultat enn tidligere.

Hugo Naturals sine shampooer og balsamer (samt en rekke andre produkter) får du kjøpt blant annet via iHerb. Bruk min i Herb rabattkode MNM824 på første bestilling, og få -10% på hele bestillingen din! Du kan også kjøpe direkte på hugonaturals.com. 
De har også et bredt sortiment på Amazon.com.

Produktene fra Hugo Naturals er ikke testet på dyr, er fri for hormonfrstyrrende stoffer, og inneholder en rekke naturlige og pleiende ingredienser. De passer for veganere og vegetarianere, og er uten både soya og gluten.

Hilsen Rosablogger Lindapinda!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for kommentaren din!