torsdag 18. april 2013

Gammelt skrot i hagen

Kom over en lenke til tips til hvordan du kan bruke gammelt skrot i dekorering av hage eller veranda. Gamle stoler, utgåtte støvler, slitne vannkanner og gamle lekevogner er stikkord. 

Foto: John L White
Nå skal jeg ikke påstå at jeg har overflod av hverken gamle stoler, utgåtte støvler eller gamle lekevogner, men jeg liker absolutt tanken og konseptet. Loppemarkeder og diverse boder og lagringsplasser har vel det som trengs, og det som bare står og roter og ikke blir brukt kan få et nytt liv.

Jeg likte spesielt stolen godt. Selv den mest grelle stol fra det mest værbitte 80-tall kan bringes til vårt årtusen med litt pussing og maling. Funksjonelt er det også, da ryggen kan brukes som klatrevegg for klatreplanter.

Å få til en frodig jungel på verandaen er ett av mine neste prosjekt, og dette gir inspirasjon til å sette i gang!

Hele artikkelen finner du her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for kommentaren din!