søndag 1. desember 2013

DIY strikkeveske

Søsteren min lurte på om jeg kunne lage en strikkeveske til henne. Hun har nylig begynt å strikke, og trengte en bag eller veske for å oppbevare strikketøyet sitt i. Jeg tok utfordringen!

Symaskina mi har ikke vært framme siden jeg sydde gardiner for et års tid siden. Det var veldig fint å ta den fram igjen!

Bestillingen var en enkel strikkebag i lilla stoff. Jeg dro til Stoff og stil og fant et egnet stoff, både til ytterstoff og til for. Etter å ha saumfart nettet for tutorials på hvordan man skal sy en slik veske, gikk jeg for denne oppskriften. Jeg regnet om alle mål til cm, og satte i gang. Det var utrolig morsomt, og lærerikt, og akkurat passe utfordrende til at det ga meg litt hodebry, samtidig som det var lett nok til at jeg kom i mål. Håper mottakeren blir fornøyd!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for kommentaren din!