lørdag 13. juli 2013

Nettbutikkanbefaling

Jeg vil anbefale nettbutikken magrete.no for kjøp av salver, sjampo og balsam. Butikken drives av ei dame med base i Lofoten, som samler inn alle ingrediensene hun kan selv.

Jeg har selv brukt både honningsjampoo og honningbalsamen hun selger, og er storfornøyd! Jeg har typisk nordisk hår, som fort blir tungt og livløst, særlig når jeg bruker balsam. Med honningbalsamen ble håret mitt friskt og føltes ikke tungt!

Jeg bruker balsamen som en hårkur etter sjamponering en gang i uken, og har den i håndkletørt hår i ca 20-30 minutter. Lukten er heeelt himmelsk, det føles som om jeg draperer håret mitt i ren honning - en skikkelig luksusfølelse!

Ta en titt innom nettbutikken, prisene er rimelige og frakten er det heller ingenting å klage på!

Mange herlige hjemmelagede produkter i tøff innpakning.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for kommentaren din!