søndag 12. mai 2013

Snart i mål...?

I dag tok jeg en testløping av 5 km for å se hvordan jeg ligger an i forhold til målet mitt. Jeg har trua!

Målet mitt er å løpe iForm-løpet, altså 5 km, på under 30 minutter. I dag tok jeg en testløping rundt Trasopp-banen, og fullførte på 31.01. Greier jeg å barbere bort 12-13 sekunder pr. kilometer er jeg i mål. Det gir en gooooooood følelse, selv om det er en del jobb igjen.

Jeg gir hvertfall ikke opp nå!

Gikk gjennom gamle tider, og ser at jeg fullførte løpet i 2011 på 30 minutter og 38 sekunder, mens jeg i fjor var i begredelig form og fullførte på 34 minutter og 17 sekunder. Om ikke annet så har jeg hvertfall slått fjorårets tid! Og det er da noe.

I tillegg har min kjære bror inspirert meg til å delta på løp i Trondheim i september. Spring-løpet avholdes 3. september, og jeg har sagt ja til å springe (gulp!) 10 km. Med snaue 4 mnd igjen å forberede meg, håper jeg det går...

Skal du løpe noen løp i år? Eller kanskje du allerede har startet?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for kommentaren din!