lørdag 4. mai 2013

Oslo Vegetarfestival 2013

I dag gikk Oslo Vegetarfestival av stabelen, og jeg var der med den gode +Kristin Killi (les hennes blogg Digresjonen). Jeg fikk med meg massevis av spennende utstillere, foredrag av Mari Hult fra Vegetarbloggen og mange nye smaksopplevelser.  

Mange tok turen til Vegetarfestivalen
Mange (les: mange) mennesker hadde tatt turen, og det er morsomt å se slikt engasjement for vegetarmat! Blandt utstillerne var Økosjokolade, Venstre, Veggisbutikken og Veganlife. Det vrimlet av folk i alle aldre, og det var gooood stemning. Det er tydelig at det er et stort marked for vegetarmat og veganmat i Oslo hvertfall! Og at disse menneskene stadig søker ny inspirasjon og nye produkter.


Jeg fikk også med meg et foredrag om matblogging av Mari Hult, kvinnen bak Vegetarbloggen. Mye spennende input, og gode poenger å ta med videre.

Etter drøye 3 timer med vrimling dro jeg fornøyd hjem med dagens fangst.

Dagens fangst fra festivalen
Jeg kjøpte Soja granulat og godis fra Veganlife, Den Norske Vegankokeboken av Vilje Bech hos Norsk Vegetarforening, og deilig Coco Chai Tea fra Sunkost Gunerius.  Har allerede bladd en del i boken, og tror jeg kommer til  prøve mange av disse oppskriftene i framtiden, så heng med ;)

T-banevogn #100












En flott dag sammen med engasjerte folk - jeg gleder meg til å prøve ut det jeg fikk kjøpt med. Også passet det jo perfekt at det var t-banevogn nummer 100 som kjørte oss ned til festivalen, eller hva?




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for kommentaren din!